چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

- وارد پروفایل خود شوید و از قسمت درخواست مرجوعی ، درخواست خود را ثبت کنید.
- برای بازگشت کالا لطفا قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش سپکا جداً، خودداری کنید.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
- برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@sepka.net ایمیل کنید.
- اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان سپکا امکان تست آن را داشته باشند.
در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند،تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید.


هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش سپکا برسد، هزینه‌های ارسال به عهده سپکا است.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویری رسید را به آدرس Info@sepka.net ارسال فرمایید.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان سپکا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.


بازگشت به بالا